先達地下G6X手機店舖,係黑店,唔好幫襯

2 則留言
在此想分享一下我某個家人在先達廣場購買手機被騙之經歷,我們全家決定以後也不會幫襯先達內任何一間店舖。其實件事已經被騙,也不能追討,只能接受,必須先承認我們的愚昧,但也希望在此不吐不快,並希望以此讓大家引以為鑑,我以下分享全部是事實,請大家不喜勿插。 201461日在先達地下G6X店舖內(:X是一個數目字),該店名字只有英文名,意思是一個國家中之領袖,跟港島西一間有名band 1男中學同名,不過該店所發之收據上之店名為X優科技電訊(:X也是一個數目字)。家人買了一部全新iPhone5c行貨,$3980,話apple可保養1年,點知電話20148月初首次壞了,拿去apple店整,對方拆開一看,話內裡零件已換過,非原廠,所以不會免費保養。 家人軟弱,又冇即時報警,811日回到先達那店嘈,職員稱老闆取貨回來時也是不知情,並承諾免費維修及提供保養一年了事,家人竟接受了。 到了20152月初,電話又壞了,29日又回到先達那店嘈,職員稱要找師傅看,稱是底板燒了,要時間找到那零件才能換,家人在多次追問仍未取回修妥的電話,一直以未能找到合適零件為由拖延。直到家人在412日找來其他人幫手追討,對方職員表示無辜,部電話零件唔係原廠佢都唔知嫁……最後職員表示一星期內回覆家人及其智囊團(包括我)。 最後對方在4日內電話回覆,指要我地比零件價錢一千元,,才免費維修,話冇賺家人。我地不肯,又提出可以$300回收這部壞機,仲提議幫手搵一部二手機回來用成本價賣比我地,等我地再去TRADE In時賺番D,以補回壞機上蝕本金額。總之,建議怪怪,最後我們決定寧願蝕本,當作電話掉左落大海,亦不會再比呢間公司一毫子。 我地在414日到先達想取回機,對方要我們等3粒鐘,話要裝番部機,期間問先達內其他店維修價,都冇咁貴,TRADE IN價也不只$300,但當他們看到我們收據,知道部機是在那間店內買,他們立即改口風,似乎他們已知我們那部機是邊一部。最後我們取回壞機便走算了,當買個教訓。 分享完畢,請大家小心呢間黑店。
更多詳情請看以下網址: http://www.blacklistshop.com/%e5%85%88%e9%81%94%e5%9c%b0%e4%b8%8bg6x%e6%89%8b%e6%a9%9f%e5%ba%97%e8%88%96%ef%bc%8c%e4%bf%82%e9%bb%91%e5%ba%97%ef%bc%8c%e5%94%94%e5%a5%bd%e5%b9%ab%e8%a5%af/

2 則留言 :

  1. 先達廣場地下G11鋪 Eleven Mobile係黑店!!先達廣場地下G11鋪 Eleven Mobile係黑店!!先達廣場地下G11鋪 Eleven Mobile係黑店!!話說我2019年6月一個星期日去先達哩間Eleven Mobile黑店幫老婆換手機電池,其實換噶時候都覺得唔係好對路。整手機嗰條友,以下簡稱“廢人”。咁嗰廢人間鋪頭可能連20呎都無,連個似樣噶手機維修台都無(但係有個小魚缸),換電噶時候起電池底黏上嗰種好厚噶雙面膠紙(我之前嚮第二度唔會拿咁厚噶膠紙來黏),手機合上之後入面D黑膠仲凸埋出來,整得勁樣衰。換完之後第二日我老婆出trip,拿到去機場部手機突然就黑咗用唔到。等老婆翻來香港係下一個星期日,我拿翻去整,佢已經態度180度急轉彎。第一次來就“哈囉哈囉”,今次有問題佢就俾面色我睇。我都無鬧佢,條廢人已經好唔耐煩,話係我撞鬼,入面個零件鬆咗,仲話可能係我撞到部機(喂大佬,你以為我拿部機當錘仔用啊?)。咁都算了,我唔同佢計較,但係點知第二日,部機又黑咗!死咗!同上次一模一樣死咗!咁我緊係嫐啦,明顯佢整爛我部機啦!我即刻翻去搵佢,換舊電我來三次,我當然好不滿啦,俾你仲笑唔笑得出啊?但係我依然無鬧佢,佢反而仲大火過我,話我咁噶態度“唔L”幫我整。What??咩料啊?整壞人部機唔洗負責仲咁惡?我唯有報警,但係佢一D都唔care,等警察過程中佢一直用粗口鬧我,仲話“退錢俾你得,燒俾你啊”,然後話“食唔食糖啊?”將粒糖丟地下仲扮狗叫。講真,D侮辱行為由D咁噶廢人做出來,對我真係無乜殺傷力,甚至覺得有點滑稽。後來警察來到,我先知點解佢地一D都唔怕報警。因為個廢人同警察講,三個鐘頭之後叫另一個師傅來幫我整,警察一定要我接受哩個方案。我話阿Sir,佢明顯老點我啦,邊有可能真係真係搵人來幫我整?但係阿Sir話,未發生噶嘢唔可以依家判斷,叫我等到嗰時再算,再唔係到時再報警或者搵“相關部門”跟進。好吧,原來警察真係廢噶,佢地淨係想close case。咁我唯有出去搵其他鋪頭整,另一間鋪噶師兄一打開部機之後明顯嘖一嘖,暗示我上一手整得好差,連個主板都整壞埋,塊電池都係用流嘢之中噶流嘢。兩間鋪頭都有出單俾我,人地張單有埋電話,但係黑店張單就乜聯絡方式都無,要搵佢地唯有去翻先達,如果係遊客走咗就無仇報。我奉勸大家,手機有問題最好不要去先達,尤其係亞皆老街83號門口入去嗰幾間,佢地同聲同氣,同爛仔竇無分別。我以前去入面右前方一間度換過兩次電池都無問題,人地面前就有個手機工作維修台,睇上去都pro一d,今次無去翻同一間實在係決策失誤。算啦,個幾舊水當餵狗,佢扮狗叫都扮得幾似,咁我都當收貨啦!唔怪得香港失業率咁低,d咁噶阿豬阿狗起黑店呃人都可以當就業。大家買手機千祈唔好貪便去先達買,佢地舊機當新機賣,專呃遊客,上網隨便search都可以見到好多相關負面新聞,不得不說哩D黑店真係影衰曬香港。再次重申,先達廣場地下G11鋪 Eleven Mobile係黑店!!先達廣場地下G11鋪 Eleven Mobile係黑店!!先達廣場地下G11鋪 Eleven Mobile係黑店!!

    回覆刪除